SQLSTATE error Actulitzar curs: 42000
code: 102
message: [Microsoft][SQL Server Native Client 11.0][SQL Server]Sintaxis incorrecta cerca de ')'.
SQLSTATE errors: 42000
code: 156
message: [Microsoft][SQL Server Native Client 11.0][SQL Server]Sintaxis incorrecta cerca de la palabra clave 'AND'.
SQLSTATE error Actulitzar curs: 42000
code: 102
Escola Catalana de vela

CV Calella
C/ Noi Gran nº 3.
17210 CALELLA DE PALAFRUGELL
Correu electrònic: cvc@clubvelacalella.cat
Web: www.clubvelacalella.cat

L'Escola de Vela del Club Vela Calella és una escola reconeguda per la Federació Catalana de Vela i per l'Escola Catalana de Vela. Està ubicada a la seu central de club. L'activitat principal es desenvolupa els mesos de juny, juliol i agost. Tenim com a objectius principals l'aprenentatge de la navegació a vela i el respecte pel medi ambient, sempre sense deixar de banda la diversió. L'equip tècnic està format per monitors titulats per la Federació Catalana de Vela, residents a la zona i coneixedors de l'entorn de navegació. L'ensenyament que oferim es divideix en cursos programats per a nens a partir de 8 anys i en classes particulars d'iniciació (bateig de mar) ó perfeccionament tant per nens com per adults.