CV Calella

SESSIÓ

SESSIO VELA LLEUGERA

L’Escola de Vela del Club Vela Calella és una escola reconeguda per la Federació Catalana de Vela i ubicada a la seu central de club. L’activitat principal es desenvolupa els mesos de juny, juliol i agost. Tenim com a objectius principals l’ensenyament de la navegació a vela i el respecte pel medi ambient, sempre sense deixar de banda la diversió. L’equip tècnic està format per monitors titulats per la Federació Catalana de Vela, residents a la zona i coneixedors de l’entorn de navegació. A l’Escola de Vela del C.V.Calella treballem d’acord amb un sistema anomenat Estàndard, que estableix l’Escola Catalana de Vela i que s’aplica a totes les Escoles de Vela reconegudes. Aquest sistema està dissenyat per totes les disciplines de vela així com les diferents especialitats i permet als alumnes desplaçar-se per qualsevol escola associada per tal de complementar el seu aprenentatge. A mida que l’alumne va assolint coneixements es van certificant i entrant en la base de dades de la Federació Catalana de Vela podent d’aquesta manera, demostrar els seus coneixements en qualsevol de les Escoles reconegudes de Catalunya.

ARMILLA SALVAVIDES, MATERIAL DIDÀCTIC, INSTRUCTORS i EMBARCACIONS
ROBA D'AIGUA i ROBA DE RECANVI

CV Calella
C/ Noi Gran nº 3.
17210 CALELLA DE PALAFRUGELL
Correu electrònic: cvc@clubvelacalella.cat
Web: www.clubvelacalella.cat

L'Escola de Vela del Club Vela Calella és una escola reconeguda per la Federació Catalana de Vela i per l'Escola Catalana de Vela. Està ubicada a la seu central de club. L'activitat principal es desenvolupa els mesos de juny, juliol i agost. Tenim com a objectius principals l'aprenentatge de la navegació a vela i el respecte pel medi ambient, sempre sense deixar de banda la diversió. L'equip tècnic està format per monitors titulats per la Federació Catalana de Vela, residents a la zona i coneixedors de l'entorn de navegació. L'ensenyament que oferim es divideix en cursos programats per a nens a partir de 8 anys i en classes particulars d'iniciació (bateig de mar) ó perfeccionament tant per nens com per adults.