CV Sant Antoni

PORTES OBERTES

JORNADA PORTES OBERTES

Aquest 9 de juny “El mar t’espera”:

Jornada de Portes Obertes al Mar

Tant si ets navegant com si no ho ets, vine a gaudir amb els teus d’una jornada festiva, farcida d’activitats nàutiques gratuïtes, a moltes Escoles de Vela del litoral català reconegudes per la Federació Catalana de Vela.

El Club de Vela Sant Antoni oferirà les següents activitats:

- Taller de nusos mariners

- Classe pràctica de Patí Català

Preu Taller de nusos mariners:
Preu Classe practica de Pati Catala:

CV Sant Antoni
Pg. Del Mar 52.
17230 PALAMOS
Telefon:
Correu electrònic: cvsantoni@gmail.com
Web: www.cvsantantoni.com

l CVSA és un club capdavanter en el món de la vela, i compte amb una flota d'alt nivell, amb un esportista d’Alt nivell reconegut pel Consell Superior d’Esports. La seva flota participa activament en el Rànquing de la Federació Catalana de Vela, amb 2 Campionats d'Europa aconseguits, els anys 2005 i 2006, 8 Campionats d'Espanya , i 27 Campionats de Catalunya, sense oblidar-nos de moltes altres regates de menys nivell. El club també ha tingut sempre Escola de Vela tot i que aquest any 2008 s'ha reprès novament amb molta força aquesta activitat, amb els primers cursos que ja s'han fet durant el mes de Maig d'enguany i els previstos de cara a la tardor 2008 i per la propera primavera del 2009. El Club de Vela Sant Antoni compta amb un monitor titulat per dur a terme els cursos programats de l’Escola de Vela.