C.N.Betulo

CURSOS DE WINDSURF

En aquesta modalitat es navega sobre les ones, gaudint de la navegació en solitari. El Windsurf té molts avantatges, com són el fàcil transport i accés al mar, i la seva navegació atractiva el converteix en un dels esports de vela més populars. Per tot això i perquè a Badalona hi ha molta afició per aquest esport l’escola té més afluència d’alumnat en aquesta activitat. Objectius el curs: Propulsar la planxa Determinar la direcció del vent Aprendre les parts de l’embarcació Saber els rumbs bàsics Conèixer els vents típics de la zona i orientar-se Delimitar la zona de navegació Derivar: concepte i causes, i funció de l'orsa Dirigir la planxa La seguretat: remolc, senyalització SOS i equipament Aprendre a aparellar i a desaparellar la vela Transportar el material Ubicar el material a terra Hissar: posició correcta dels peus Posicionar els braços, caçar i amollar la vela Saber caure a l'aigua Parar i arrencar l’embarcació Virar Trabujar Cenyir Entrar i sortir de l'aigua amb seguretat Els cursos són de deu hores, dues hores al dia de dilluns a divendres o el cap de setmana. El preu del curs inclou l’armilla salvavides, la planxa i la vela, el salvament i el monitor.

planxa, vela i monitor

no inclou Neoprenos

Preu Preu:

C.N.Betulo
Pg. Marítim s/n.
8911 BADALONA
Correu electrònic: info@escoladelvent.com
Web: www.escoladelvent.com

L’Escola del Vent és una escola oberta a tothom. Té la missió d’ensenyar als alumnes a navegar i a gaudir de la tranquil•litat que ofereix el mar (Vela, windsurf, caiac, paddle surf, surf, etc....), i, alhora, de mostrar-los quelcom desconegut a un preu raonable. Neix amb l’objectiu de ser un espai on qualsevol persona, sense límits d’edat, pugui aprendre i practicar l’esport aquàtic durant els dotze mesos de l’any. Els cursos, reconeguts per la Federació Catalana de Vela (FCV), són guiats per monitors titulats i compten amb embarcacions i material de la mateixa escola. S'estructuren segons els nivells estàndards de l'Escola Catalana de Vela (ECV).