C.N.Betulo

CURSOS DE VELA

L'Escola del Vent ensenya vela d’una manera dinàmica i divertida i també segueix el programa docent de l’ECV. Aquesta modalitat s’adreça a un públic més gran de set anys. També es fan cursos des d’iniciació fins a perfeccionament. En funció del nivell es navegarà amb raquero FI550, optimist o estel, etc. Els alumnes estan en tot moment amb un monitor qualificat.

Material i monitor

no inclou

Preu per persona:

C.N.Betulo
Pg. Marítim s/n.
8911 BADALONA
Correu electrònic: info@escoladelvent.com
Web: www.escoladelvent.com

L’Escola del Vent és una escola oberta a tothom. Té la missió d’ensenyar als alumnes a navegar i a gaudir de la tranquil•litat que ofereix el mar (Vela, windsurf, caiac, paddle surf, surf, etc....), i, alhora, de mostrar-los quelcom desconegut a un preu raonable. Neix amb l’objectiu de ser un espai on qualsevol persona, sense límits d’edat, pugui aprendre i practicar l’esport aquàtic durant els dotze mesos de l’any. Els cursos, reconeguts per la Federació Catalana de Vela (FCV), són guiats per monitors titulats i compten amb embarcacions i material de la mateixa escola. S'estructuren segons els nivells estàndards de l'Escola Catalana de Vela (ECV).