C.N.Betulo

SESSIÓ

CLASSE PARTICULAR CAIAC

És un curs pensat per a totes aquelles persones que volen aprendre a navegar amb caiac de mar a Badalona (Barcelona) en aigües tranquil.les .

caiac, rem, armilla i monitor

no inclou neoprèns

Preu per persona:

C.N.Betulo
Pg. Marítim s/n.
8911 BADALONA
Correu electrònic: info@escoladelvent.com
Web: www.escoladelvent.com

L’Escola del Vent és una escola oberta a tothom. Té la missió d’ensenyar als alumnes a navegar i a gaudir de la tranquil•litat que ofereix el mar (Vela, windsurf, caiac, paddle surf, surf, etc....), i, alhora, de mostrar-los quelcom desconegut a un preu raonable. Neix amb l’objectiu de ser un espai on qualsevol persona, sense límits d’edat, pugui aprendre i practicar l’esport aquàtic durant els dotze mesos de l’any. Els cursos, reconeguts per la Federació Catalana de Vela (FCV), són guiats per monitors titulats i compten amb embarcacions i material de la mateixa escola. S'estructuren segons els nivells estàndards de l'Escola Catalana de Vela (ECV).