C.N.Betulo

SESSIÓ

CLASSE DE WINDSURF

En aquesta modalitat es navega sobre les ones, gaudint de la navegació en solitari. El Windsurf té molts avantatges, com són el fàcil transport i accés al mar, i la seva navegació atractiva el converteix en un dels esports de vela més populars. Per tot això i perquè a Badalona hi ha molta afició per aquest esport l?escola té més afluència d?alumnat en aquesta activitat.

inclou planxa, vela i monitor.

no inclou neoprèns.

Preu per persona:

C.N.Betulo
Pg. Marítim s/n.
8911 BADALONA
Correu electrònic: info@escoladelvent.com
Web: www.escoladelvent.com

L’Escola del Vent és una escola oberta a tothom. Té la missió d’ensenyar als alumnes a navegar i a gaudir de la tranquil•litat que ofereix el mar (Vela, windsurf, caiac, paddle surf, surf, etc....), i, alhora, de mostrar-los quelcom desconegut a un preu raonable. Neix amb l’objectiu de ser un espai on qualsevol persona, sense límits d’edat, pugui aprendre i practicar l’esport aquàtic durant els dotze mesos de l’any. Els cursos, reconeguts per la Federació Catalana de Vela (FCV), són guiats per monitors titulats i compten amb embarcacions i material de la mateixa escola. S'estructuren segons els nivells estàndards de l'Escola Catalana de Vela (ECV).