CMV Barcelona

CURS CREUER

Vols navegar en equip en un veler? Formar-te en les diferents posicions de la tripulació? Inicia la teva formació! Cursos de 8h de formació, on l'alumne trobarà un ensenyament individualitzat en funció del seu nivell i experiència prèvia. La durada de la formació dependrà de l'avaluació dels ítems de l'alumne, pel que no està fixada. L'ensenyament personalitzat per ítems permet a l'alumne ser partícip de la seva formació, ja que és element actiu d'ella, i pot accelerar el seu procés de formació; mitjançant la recerca, l'auto aprenentatge i la participació en Regates. Objectius dels cursos de formació: Autonomia de l'alumne en la navegació costanera en Creuer. Els ítems en Creuer són el conjunt de competències necessàries per a assolir aquesta autonomia.

Gimnas

Marina Seca

Botiga Nautica

Charters

CMV Barcelona
Port Olímpic. Moll de Gregal, s/n.
08005 BARCELONA
Correu electrònic: info@velabarcelona.com
Web: www.velabarcelona.com

El Centre Municipal de Vela és l'escola nàutica que ens obre les portes a la mar de Barcelona. Som l'Escola referència de la costa catalana, reconeguda per la seva tasca en l'ensenyament i la promoció de la navegació a la gent de Barcelona i els seus voltants. El Centre Municipal de Vela és un veritable centre pilot d'innovació i millora tècnica de l'esport de la vela.