Club Natació Barcelona

Extra Escolar

EXTRA ESCOLAR, EXTRA DIVERTIT!

Benvolguts/des!

Esperem que tots hàgiu tingut un molt bon estiu i amb ganes de continuar amb els cursos de vela o iniciar-vos en el nostre esport!

Us informem que el proper cap de setmana, 16 i 17 de setembre, comencem amb els cursos de l´escola de vela dels cap de setmana. Com sempre, per a totes les edats a partir dels 6 anys, públic (socis com no socis), iniciació ó perfeccionament, classes privades, etc.

I per donar la benvinguda a la temporada 2017-2018, tenim una molt bona noticia. Tot aquell alumne inscrit durant aquest mes de setembre, podrà venir amb un amic/amiga (soci ó no soci) a fer la 1ª classe i fer una proba per conèixer l´ esport!

Recordeu que les places son limitades en tots els grups.

Adjunt trobareu tota la informació d’horaris dels cursos , així com el producte “bateig de mar”, per a tot tipus de celebracions.

Per a qualsevol dubte, no dubteu en contactar amb nosaltres!

Esperem doncs trobar-nos ben aviat

Salutacions

• Vela Infantil (dels 8 als 14 anys)
  • Patí Júnior (dels 13 als 17 anys)
  • Windsurf Joves (dels 10 als 17 anys)
  • Windsurf Adults (a partir de 18 anys)
  • Patí Sènior (a partir de 18 anys)

Es realitzen 4 sessions mensuals durant els caps de setmana. Hi ha opció d'inscripció quinzenal. Possibilitat de classes privades i/o personalitzades en qualsevol modalitat.

Per més informació i inscripcions cal que contacteu amb:

• A la recepció del CNB (Passeig Joan de Borbó, 93 - 08039 Barcelona)
  • 93 221 46 00 - 610 073 468 (Sandra Azón - Directora Tècnica de Vela)
  • vela@cnb.cat

•  Llicència d'Escola (vàlida per un any)

Preu Preu Soci:
Preu Preu No Soci :

Botigues

Picina

Gimnas

Club Natació Barcelona
Pg. Joan de Borbó 93.