CN Vilanova

CURS VELA LLEUGERA

Cursos de 10 hores de formació on trobareu un sistema d’ensenyament individualitzat i específic per a cada alumne en funció del nivell i l’experiència prèvia.

Els cursos estan dividits per nivells, a fi de poder oferir el millor a cada alumne. En el nivell inicial, les sessions es realitzaran en embarcacions col·lectives tals com el Raquero o els Weekends dels que disposem. De cara a nivells mitjans i avançats, com que les necessitats i manuiobres a perfeccionar són de caire individual, les sessions es realitzaran en embarcacions individuals i dobles tals com Laser Pico, Laser o 420.

Mitjançant la utilització del sistema d’ensenyament de l’Escola Catalana de Vela, ítems, oferim la possibilitat als alumnes de saber en cada moment en quin punt de l’aprenentatge es troba.

L’objectiu del curs és la formació tant en la navegació, nomenclatura específica de la vela i en l’autonomia del navegant. Al final, la nostra funció, és formar-vos per a que sigueu autonoms i pogueu gaudir del mar vosaltres mateixos, amb la seguretat que us donaran els coneixements apresos a l'Escola de Vela.

Instructor

Armilla salvavides

Ús de vestuaris

Llicència Federativa Anual

Preu no soci:
Preu soci:

Travel lift

Picina

CN Vilanova
Escullera de Ponent s/n.
8800 VILANOVA I LA GELTRU
Correu electrònic: escolavela@cnvilanova.cat
Web: www.cnvilanova.cat

L’escola esportiva agrupa a totes les escoles que el club ofereix als seus usuaris per la pràctica esportiva. Aquesta es composa de les escoles de vela, submarinisme, motonàutica i esquí nàutic, i pretén ésser una porta d’entrada a totes aquelles persones que vulguin practicar algun d’aquest esports. Actualment comptem amb una oferta molt variada de cursos i activitats a l’escola de vela, mentre que a d’altres escoles com la de motonàutica o esquí nàutic estan en ple procés de desenvolupament. Treballem per ampliar la nostra oferta de serveis a totes les modalitats esportives que es practiquen al club.