CN Vilanova

CONTINUÏTATS VELA LLEUGERA

Curs de 30 hores de formació dividides en 10 sessions de 3 hores.

Les continuïtats de Vela Lleugera seran en format de flota, on els navegants practicareu i navegareu amb altres alumnes, ja sigui en embarcacions col·lectives per a nivells inicials o en embarcacions individuals per a nivells mitjans i avançats.

Al dividir els alumnes per nivells, intentem que l'evolució individual camini a un ritme semblant a la del grup, afaborint l'aprenentage mitjançant la navegació en flota i amb altres companys/es de navegació.

En funció de l’evolució dels alumnes, el pas de l’embarcació col·lectiva a la individual es farà quan l’alumne tingui assolits els conceptes per a fer-ho.

NOTA: A la temporada d'estiu, les continuïtats no es realitzaran, ja que la idea és poder mantenir el ritme de navegació durant 10 sessions i entenem que en aquest època de l'any, poder assistir a la totalitat de les sessions no sempre és possible.

Instructor

Armilla salvavides

Ús de vestuaris

Material didàctic?

Llicència Federativa anual

Preu Soci:
Preu No Soci:

Travel lift

Picina

CN Vilanova
Escullera de Ponent s/n.
8800 VILANOVA I LA GELTRU
Correu electrònic: escolavela@cnvilanova.cat
Web: www.cnvilanova.cat

L’escola esportiva agrupa a totes les escoles que el club ofereix als seus usuaris per la pràctica esportiva. Aquesta es composa de les escoles de vela, submarinisme, motonàutica i esquí nàutic, i pretén ésser una porta d’entrada a totes aquelles persones que vulguin practicar algun d’aquest esports. Actualment comptem amb una oferta molt variada de cursos i activitats a l’escola de vela, mentre que a d’altres escoles com la de motonàutica o esquí nàutic estan en ple procés de desenvolupament. Treballem per ampliar la nostra oferta de serveis a totes les modalitats esportives que es practiquen al club.