CN Vilanova

SESSIONS INDIVIDUALS

Si vols tenir una formació a la teva mida en quant a horaris i ensenyament, les sessions individuals ofereixen aquella atenció per part de l’instructor que necessites.

Aquesta atenció individualitzada, segueix els estàndards de l’Escola Catalana de Vela on utilitzarem el sistema d’ítems per a avaluar i anar seguint la teva formació. És per això que l’aprenentatge és més ràpid i intensiu que no pas en un curs col·lectiu, ja que es treballen aquelles necessitats que l’alumne requereix.

L’objectiu és assegurar una autonomia més ràpida, específica i adaptada a les necessitats de cada alumne.

Instructor

Armilla salvavides

Ús de vestuaris

Llicència Federativa Anual

Quin dia vols realitzar l'activitat ?

Preu soci:
Preu no soci:

Travel lift

Picina

CN Vilanova
Escullera de Ponent s/n.
8800 VILANOVA I LA GELTRU
Correu electrònic: escolavela@cnvilanova.cat
Web: www.cnvilanova.cat

L’escola esportiva agrupa a totes les escoles que el club ofereix als seus usuaris per la pràctica esportiva. Aquesta es composa de les escoles de vela, submarinisme, motonàutica i esquí nàutic, i pretén ésser una porta d’entrada a totes aquelles persones que vulguin practicar algun d’aquest esports. Actualment comptem amb una oferta molt variada de cursos i activitats a l’escola de vela, mentre que a d’altres escoles com la de motonàutica o esquí nàutic estan en ple procés de desenvolupament. Treballem per ampliar la nostra oferta de serveis a totes les modalitats esportives que es practiquen al club.