CN Vilanova

CURS CREUER

Cursos de 10 hores de formació on trobareu un sistema d’ensenyament individualitzat i específic per a cada alumne en funció del nivell i l’experiència prèvia.

Cursos tant d’iniciació com de nivells mitjos i avançats.

Mitjançant la utilització del sistema d’ensenyament de l’Escola Catalana de Vela, ítems, oferim la possibilitat als alumnes de saber en cada moment en quin punt de l’aprenentatge es troba.

L’objectiu del curs és la formació tant en la navegació, nomenclatura específica de la vela i en l’autonomia del navegant, així com fomentar el treball en equip. La navegació en creuer és un tipus de navegació en la que la tripulació s’ha de coordinar i preparar cada maniobra.

Instructor

Armilla salvavides

Ús de vestuaris

Llicència Federativa anual.

Quin dia vols realitzar l'activitat ?

Preu soci:
Preu no soci:

Travel lift

Picina

CN Vilanova
Escullera de Ponent s/n.
8800 VILANOVA I LA GELTRU
Correu electrònic: escolavela@cnvilanova.cat
Web: www.cnvilanova.cat

L’escola esportiva agrupa a totes les escoles que el club ofereix als seus usuaris per la pràctica esportiva. Aquesta es composa de les escoles de vela, submarinisme, motonàutica i esquí nàutic, i pretén ésser una porta d’entrada a totes aquelles persones que vulguin practicar algun d’aquest esports. Actualment comptem amb una oferta molt variada de cursos i activitats a l’escola de vela, mentre que a d’altres escoles com la de motonàutica o esquí nàutic estan en ple procés de desenvolupament. Treballem per ampliar la nostra oferta de serveis a totes les modalitats esportives que es practiquen al club.