CN Vilanova

SESSIONS INDIVIDUALS

Si vols tenir una formació a la teva mida en quant a horaris i ensenyament, les sessions individuals en J80 ofereixen aquella atenció per part de l’instructor que necessites.

Aquesta atenció individualitzada, segueix els estandars de l’Escola Catalana de Vela on utilitzarem el sistema d’items per a evaluar i anar seguint la teva formació. És per això que l’aprenetatge és més ràpid i intenssiu que no pas en un curs col·lectiu, ja que es treballen aquelles necessitats que l’alumne requereix.

L’objectiu és assegurar una autonomia més ràpida, específica i adaptada a les necessitats de cada alumne, així com aprofundir en aquelles maniobres que requerèixen d’una atenció específica.

Instructor

Armilla salvavides

Ús de vestuaris

Llicència Federativa anual

Quin dia vols realitzar l'activitat ?

Preu hora soci:
Preu hora no soci:

Travel lift

Picina

CN Vilanova
Escullera de Ponent s/n.
8800 VILANOVA I LA GELTRU
Correu electrònic: escolavela@cnvilanova.cat
Web: www.cnvilanova.cat

L’escola esportiva agrupa a totes les escoles que el club ofereix als seus usuaris per la pràctica esportiva. Aquesta es composa de les escoles de vela, submarinisme, motonàutica i esquí nàutic, i pretén ésser una porta d’entrada a totes aquelles persones que vulguin practicar algun d’aquest esports. Actualment comptem amb una oferta molt variada de cursos i activitats a l’escola de vela, mentre que a d’altres escoles com la de motonàutica o esquí nàutic estan en ple procés de desenvolupament. Treballem per ampliar la nostra oferta de serveis a totes les modalitats esportives que es practiquen al club.