CN Vilanova

CONTINUÏTATS J80

Curs de 30 hores de formació en J80 on els alumnes trobaran un ensenyament individualitzat en funció del nivell i experiència prèvia amb tècnics especialitzats en la navegació de creuer.

Les continuïtats de Creuer es realitzaran en embarcacions col·lectives J80. La pràctica de la navegació en creuer requereix d’habilitats individuals però també de la coordinació de l’equip amb el que naveguem. És per això, que aquestes sessions treballen el creixement personal però també la pràctica de les maniobres on un col·lectiu ha de treballar per a un fí comú.

Com que les necessitats de cada alumnes són diferents, es treballen aquells ítems que mitjançant el sistema d’ensenyament de l’Escola Catalana de Vela l’alumne necessita, fent d’aquesta manera que l’aprenentatge sigui el més individualitzat possible.

Les Continuitats es duran a terme els caps de setmana tant dissabtes com diumenges.

NOTA: A la temporada d'estiu, les continuïtats no es realitzaran, ja que la idea és poder mantenir el ritme de navegació durant 10 sessions i entenem que en aquest època de l'any, poder assistir a la totalitat de les sessions no sempre és possible.

Instructor

Armilla salvavides

Ús de vestuaris

Llicència Federativa anual

Preu soci:
Preu no soci:

Travel lift

Picina

CN Vilanova
Escullera de Ponent s/n.
8800 VILANOVA I LA GELTRU
Correu electrònic: escolavela@cnvilanova.cat
Web: www.cnvilanova.cat

L’escola esportiva agrupa a totes les escoles que el club ofereix als seus usuaris per la pràctica esportiva. Aquesta es composa de les escoles de vela, submarinisme, motonàutica i esquí nàutic, i pretén ésser una porta d’entrada a totes aquelles persones que vulguin practicar algun d’aquest esports. Actualment comptem amb una oferta molt variada de cursos i activitats a l’escola de vela, mentre que a d’altres escoles com la de motonàutica o esquí nàutic estan en ple procés de desenvolupament. Treballem per ampliar la nostra oferta de serveis a totes les modalitats esportives que es practiquen al club.