CN Vilanova

VELA ESCOLAR

CURS VELA ESCOLAR

Iniciació a la navegació a vela i perfeccionament.

Els cursos poden ser setmanals, trimestrals o anuals, sempre seguint el mètode d’ensenyament de l’Escola Catalana de Vela.

En funció del cicle educatiu dels alumnes, es navega en diferents modalitats segons el programa acordat.

Ens adaptem a les vostres necessitats.

Instructor

Armilla salvavides

Ús de vestuaris

Llicència Federativa anual

Quin dia vols realitzar l'activitat ?

Preu per hora i alumne:

Travel lift

Picina

CN Vilanova
Escullera de Ponent s/n.
8800 VILANOVA I LA GELTRU
Correu electrònic: escolavela@cnvilanova.cat
Web: www.cnvilanova.cat

L’escola esportiva agrupa a totes les escoles que el club ofereix als seus usuaris per la pràctica esportiva. Aquesta es composa de les escoles de vela, submarinisme, motonàutica i esquí nàutic, i pretén ésser una porta d’entrada a totes aquelles persones que vulguin practicar algun d’aquest esports. Actualment comptem amb una oferta molt variada de cursos i activitats a l’escola de vela, mentre que a d’altres escoles com la de motonàutica o esquí nàutic estan en ple procés de desenvolupament. Treballem per ampliar la nostra oferta de serveis a totes les modalitats esportives que es practiquen al club.