CN Coma-Ruga

BATEIG

BATEIG DE MAR

Curs realitzat en embarcacions col·lectives tipus LÚDIC o RAQUERO (fins a 8 nens + l'instructor). L'objectiu fonamental és l'assimilació dels conceptes bàsics de la navegació a vela, practicar l'esport i familiaritzar-se amb el medi. L’edat ideal són els 6-7 anys. Durada: 20 hores

Embarcació Material didàctic Armilla Samarreta Gorra Instructor
crema solar Banyador

Preu Preu:

Marina Seca

Mecanic

Reparacio Fibra

Reparacions Electriques

CN Coma-Ruga
Pg. Marítim s/n.
43880 COMA-RUGA
Correu electrònic: cnco@clubnautic.com
Web: www.clubnautic.com

L'escola de Vela del Club Nàutic de Coma-ruga és una escola afiliada a la Federació Catalana de Vela i reconeguda com a centre docent per l'Escola Catalana de Vela. Estan reconegudes les classes : Optimist, Làser, Làser radial, Làser 4.7, RS Feva, RS Tera, Lúdic, Raquero, patí, windsurf i creuer. L'objectiu principal és fomentar la pràctica de l'esport de la vela i el coneixement i respecte pel mar. Està situada en el port de Coma-Ruga, el port amb les millors comunicacions de la costa Daurada i en un enclavament estratègic.