CN Coma-Ruga

SESSIÓ

PASSEIG MIG DIA EN VELER

Veniu a passar mig dia a bord del creuer Beneteau, model First-325, en el qual podreu gaudir del mar i de la navegació a vela passejant per la nostra costa junt amb la familia o amics. La ruta la podreu escollir junt amb el patró amb el qual podreu aprendre els diferents rumbs i vents, gaudir d'un bany a alta mar, fer snorkel i descobrir la sensació de passar un dia al mar. Al arribar a terra podreu dinar/sopar al a Taverna del Port tot gaudint de les vistes úniques que ofereix la terrassa del port.

Es recomana portar crema solar, gorra, i roba de recanvi.

Patró

Embarcació

Assegurança

Armilles

Ús de les instal·lacions del club

Dinar/sopar a la Taverna del port

Marina Seca

Mecanic

Reparacio Fibra

Reparacions Electriques

CN Coma-Ruga
Pg. Marítim s/n.
43880 COMA-RUGA
Correu electrònic: cnco@clubnautic.com
Web: www.clubnautic.com

L'escola de Vela del Club Nàutic de Coma-ruga és una escola afiliada a la Federació Catalana de Vela i reconeguda com a centre docent per l'Escola Catalana de Vela. Estan reconegudes les classes : Optimist, Làser, Làser radial, Làser 4.7, RS Feva, RS Tera, Lúdic, Raquero, patí, windsurf i creuer. L'objectiu principal és fomentar la pràctica de l'esport de la vela i el coneixement i respecte pel mar. Està situada en el port de Coma-Ruga, el port amb les millors comunicacions de la costa Daurada i en un enclavament estratègic.