Club Vela Badalona

SUMA'T A LA VELA D'IGUALTAT

Suma't a la Vela d'Igualtat és un projecte que té com a objectius igualar les condicions entre homes i dones en la pràctica de la vela incrementant el nombre de tripulacions mixtes. A més, es potenciarà la imatge de l'esport de la Vela com a un espai d'oci per a tothom.

El projecte es dividirà en dues fases:

• Activitats a l'aigua / Suma't a la Vela d'Igualtat:  Durant els mesos de setembre i octubre es realitzarà, de la mà de tècnics i tècniques especialitzats/des, una formació en la modalitat de Creuer de nivell avançat on totes i tots executaran, mitjançant una metodologia dinàmica de tasques i gèneres, les mateixes funcions dins l'embarcació.
  • Navega amb el SailOne: Entre els participants es sortejarà una experiència única al novembre a bord del SailOne IMOCA Open 60. Els/Les participants formaran part d'una tripulació mixta que gaudirà d'una travessa de 24 hores.

Els requisits que s'han de complir per poder participar són:

• Els/Les alumnes han de tenir un nivell bàsic de navegació.
  • Els/Les alumnes de cada curs han de ser obligatòriament 2 homes i 2 dones. Quan el curs arriba al 50% d'un d'ambdós gèneres les places quedaran exhaurides.

Aquest és un projecte conjunt de la Federació Catalana de Vela, el SailOne Mundus i la Fundació Catalana de l'Esport

Forma part del programa Vela d'Igualtat de la Federació.

(*) El descompte en el preu final ha estat possible gràcies a la col·laboració del SailOne Mundus, la Fundació Catalana de l'Esport i la Federació Catalana de Vela.

El preu inclou els/les tècnics i tècniques especialitzat/des en Vela de creuer i la inscripció al sorteig per navegar amb el Sailone IMOCA Open 60 durant 24 hores.

Preu Vela Igualtat:
106.25€ 59.5€ / persona

Club Vela Badalona
c/ Eduard Maristany s/n
08912 BADALONA
Correu electrònic: creuer@velabadalona.cat
Web: velabadalona.cat

Activitats de vela des del port de Badalona: cursos, regates, travesses