CN L'Escala

ABONAT

ABONATS A FLOTA. NAVEGAR ÉS FÀCIL.

L'abonament a flota és l'alternativa per a tots aquells que ja en saben però desitgen continuar navegant i gaudir de l'esport de la vela entre amics i família. Si no tens embarcació, aquest programa t'obrirà les portes de les instal·lacions esportives, les seves activitats i els serveis del Club perquè sigui tot molt senzill.

L'únic que necessites és:

• Realitzar una prova de nivell  per poder fer ús de les embarcacions per delimitar una zona de navegació i el tipus d'embarcació a utilitzar. Servei gratuït.
  • Formar part del programa - Soci Esportiu del Club.
  • Fer efectiu la matricula de 120 €. Si durant l'any en curs has consumit serveis del port per valor superior a l'import de la matricula, aquesta serà gratuïta
  • Disposar d'un assegurança per danys a tercers i, personal en cas d'accident que cobreixi l'activitat física en el medi natural, si vols la  podem tramitar nosaltres.

Pots navegar sempre que reservis la teva embarcació amb 24h d'antelació i dins de l'horari establert.

Consulta el calendari de regates i activitats que organitzem a la pàgina web del Club Nàutic.

Dins el programa d'abonats a flota t'oferim:

• Accés a les embarcacions de: vela lleugera, caiac de mar, stand up paddle - segons disponibilitat.
  • Participar gratuïtament de les rutes guiades  i activitats dirigides en vela lleugera, creuer, caiac de mar o stand up paddle, 50% de les places reservades per abonats.
  • Accés gratuït als cursos de vela de nivell avançat.
  • Accés gratuït als programes de vela extraescolar.
  • Accés als programes de tecnificació esportiva prèvia prova de nivell.
  • Accés al programa d’abonament a avarada amb un 50% de descompte.
  • Podràs convidar a tres persones a l'any a participar del programa d'Abonats a Flota. (excepte Juliol i Agost). A banda de les invitacions, també podràs portar acompanyants a un cost de 20€/persona, sempre que vagin a la mateixa embarcació.
  • Podràs utilitzar els vestuaris i les instal·lacions de l’Àrea Esportiva del Club.
  • Tots els avantatges de ser soci esportiu del Club Nàutic L'Escala
  • Servei de guarderia un dissabte al mes i segons calendari establert (excepte Juliol i Agost) per a nens entre 3 i 7 anys mentre duri la sessió (de 11 a 14h). Els nens entre 3 i 7 anys podran acompanyar lliurement a l'Abonat a Flota en qualsevol activitat sota la tutela i responsabilitat.

Preu Soci i matrícula prèvia:

CN L'Escala
Port La Clota s/n.
17130 GIRONA
Correu electrònic: esport@nauticescala.com
Web: www.nauticescala.com

Dins del Club trobaràs l'Escola de Vela, des d'on t'oferim un ampli ventall de serveis per a poder accedir al mar amb diferents opcions adeqüades a les teves necessitats. L'Escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela, la Federació Espanyola de Vela i la ISSA; disposa d'instal·lacions accessibles, al costat del mar i equipades amb tot el que és necessari per navegar sense preocupacions (vestidors, zona de varada, rampa de sortida, aules i una oficina al teu servei), fem activitats tot l'any i tenim personal qualificat a la teva disposició. Vine, navegar és fàcil!