CN L'Escala

ABONAT

ABONAMENT A FLOTA PLUS

El programa d'abonament a flota plus, és l'ideal pels amants de la navegació amb creuer. Et permet fer ús lliure de les embarcacions disponibles al club amb reserva prèvia. El club posa a la teva disposició dues embarcacions First Class 8 i com a novetat per aquesta temporada dues embarcacions J-70.

Per formar part del programa tant sols necessites:

• Fer efectives les 3 primeres quotes per avançat.
  • Titulació Nàutica mínima  -  PNB.
  • Haver participat com a mínim en 5 Rutes Guiades de Creuer o haver superat la prova de nivell.
  • S'estableix un mínim de 3 tripulants per embarcació.
  • Formar part del programa - Soci Esportiu del Club.
  • Fer efectiu la matricula de 120 €. Si durant l'any en curs has consumit serveis del port per valor superior a l'import de la matricula, aquesta serà gratuïta
  • Disposar d'un assegurança per danys a tercers i, personal en cas d'accident que cobreixi l'activitat física en el medi natural, si vols la  podem tramitar nosaltres.

Des del club t'oferim:

• Accés a les embarcacions de creuer (FC8 i J70), vela lleugera, caiac i stand up paddle - dins de l'horari establert amb un màxim de 3 hores per sessió.
  • Convidar lliuraments a usuaris del programa abonament a flota a les embarcacions del tipus FC8, per les embarcacions del tipus J70 hauran de fer efectiu l'import establert. (20€/sessió).
  • Podràs convidar gratuïtament un total de sis persones  a l'any (excepte Juliol i Agost) a participar del programa d'Abonats a Flota+. (no acumulable amb altres programes).
  • Tots els avantatges del programa abonament a flota.
  • Tots els avantatges de ser soci esportiu del Club Nàutic L'Escala.
  • Novetat: Servei de guarderia un dissabte al mes (excepte Juliol i Agost). L'abonat que participi en una sessió dirigida podrà disposar de guarderia per a nens entre 3 i 7 anys mentre duri la sessió (de 11 a 14h).
  • Si ets abonat tens accés a les instal·lacions del club així com tot el material necessari per navegar (roba d'aigua i armilla salvavides)

CN L'Escala
Port La Clota s/n.
17130 GIRONA
Correu electrònic: esport@nauticescala.com
Web: www.nauticescala.com

Dins del Club trobaràs l'Escola de Vela, des d'on t'oferim un ampli ventall de serveis per a poder accedir al mar amb diferents opcions adeqüades a les teves necessitats. L'Escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela, la Federació Espanyola de Vela i la ISSA; disposa d'instal·lacions accessibles, al costat del mar i equipades amb tot el que és necessari per navegar sense preocupacions (vestidors, zona de varada, rampa de sortida, aules i una oficina al teu servei), fem activitats tot l'any i tenim personal qualificat a la teva disposició. Vine, navegar és fàcil!