CN L'Escala

CAMPUS

CAMPUS D'ESTIU JUVENIL

Activitat esportiva en el medi natural.

L'objectiu és la formació en les bones pràctiques mediambientals i la conservació dels recursos naturals i socials amb l'activitat física com a fil conductor. Activitats esportives: Vela Lleugera i Creuer, Senderisme,  Caiac, Sea watching, Stand up Paddle. Tallers medioambinetals: coneixament del ecosistema, gestió de residus, metereologia.

El Campus d’Estiu Juvenil té una durada de dues setmanes (de dilluns a divendres) del 4 al 15 de juliol, de 9 a 13 hores i és per nens de 12 a 17 anys.

Activitats:

• Vela Lleugera
  • Vela de Creuer
  • Stand up paddle
  • Caiac
  • Sea watching
  • Senderisme
  • See watching itinerant
  • Jet ski

Cal portar:

• aigua
  • crema solar
  • gorra
  • escarpins o sabates que es puguin mullar
  • banyador
  • tovallola
  • un bon ESMORZAR!

Horaris:

• 09-09.15.- Arribada Alumnes
  • 09.15- 09.30h – Descripció de les activitats
  • 9.30 – 12.30h - Activitat a l’aire lliure: Vela Lleugera, Caiac, SUP, Senderisme, Jet Ski i Sea watching.
  • 12.30 a 13.00h – Fitxa de l’activitat

Instructors + material esportiu (embarcacions, caicacs i SUP) i material didàctic + material de seguretat

• La reserva del campus juvenil ha de ser mínim de dues setmanes. Poden ser saltades
  • Per confirmar la plaça s’haurà de fer efectiu el 30%.
  • El Club Nàutic disposa de vestidors i dutxes, si volen guardar les coses personals a la taquilla funciona amb monedes de 1€. (no perdeu la clau de la taquilla!)

Preu 2 setmanes 1/2 dia:

CN L'Escala
Port La Clota s/n.
17130 GIRONA
Correu electrònic: esport@nauticescala.com
Web: www.nauticescala.com

Dins del Club trobaràs l'Escola de Vela, des d'on t'oferim un ampli ventall de serveis per a poder accedir al mar amb diferents opcions adeqüades a les teves necessitats. L'Escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela, la Federació Espanyola de Vela i la ISSA; disposa d'instal·lacions accessibles, al costat del mar i equipades amb tot el que és necessari per navegar sense preocupacions (vestidors, zona de varada, rampa de sortida, aules i una oficina al teu servei), fem activitats tot l'any i tenim personal qualificat a la teva disposició. Vine, navegar és fàcil!