CN L'Escala

CURS DE VELA LLEUGERA- NIVELL INICIACIÓ

És un curs ideal per aquells nens amb ganes de divertir-se, aprenent coses noves i practicant esport a l'hora acompanyats amb els nostres instructors.

Edat: nens de 4 a 6 anys.

Embarcació:  embarcació col·lectiva - RAQUERO

Objectius i continguts del curs: Elements bàsics de l'entorn (vent, medi, embarcació), introducció a les maniobres, parts de l'embarcació, orientar-se respecte la direcció del vent i normes de seguretat.

DATES:

• Setmana Santa: del 26 al 30 de març.
  • Cursos Primavera: 2 caps de setmana d'Abril, Maig i Juny.
  • Cursos d'estiu: del 18 de Juny al 7 de Setembre, cada setmana de dilluns a divendres.
  • Curs tardor: 2 caps de setmana de Setembre, Octubre i Novembre

HORARI: Els horaris varien en funció de l'època de l'any, però sembre són pels matins.

Instructor/ a+ embarcació + material de seguretat + roba tècnica nàutica (paravents, neoprens, etc.)

Preu 1pax:

CN L'Escala
Port La Clota s/n.
17130 GIRONA
Correu electrònic: esport@nauticescala.com
Web: www.nauticescala.com

Dins del Club trobaràs l'Escola de Vela, des d'on t'oferim un ampli ventall de serveis per a poder accedir al mar amb diferents opcions adeqüades a les teves necessitats. L'Escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela, la Federació Espanyola de Vela i la ISSA; disposa d'instal·lacions accessibles, al costat del mar i equipades amb tot el que és necessari per navegar sense preocupacions (vestidors, zona de varada, rampa de sortida, aules i una oficina al teu servei), fem activitats tot l'any i tenim personal qualificat a la teva disposició. Vine, navegar és fàcil!