CN L'Escala

EXCURSIÓ

RUTA GUIADA- CAIAC

Organitzem sortides tot l’any amb amb capacitat fins a 8 persones sota la supervisió d’un tècnic especialitzat. Posem a la teva disposició tot el necessari per conèixer els racons més espectaculars de l'Escala i el seu entorn. Visita al nucli antic de l'Escala, les Ruïnes d’Empúries i el massís del Montgrí...tot des de una nova perspectiva: el mar. T’oferim dues rutes guiades i tota la seguretat necessària. Vine a navegar tot l'any a l'Escala.

Preu:

• 4-9 usuaris: 25 €/persona
  • 2-3 usuaris: 85 €/grup
  • Nens menors de 4 anys: gratuït
  • Nens de 5 a 8 anys: 50% de descompte

Horari: a convenir

Edat: a partir de 12 anys, o menys 12 anys acompanyat d'un adult.
Embarcació: Caiac
Dies:  Per reserva previa

Sortides: des del Club Nàutic L'Escala durant tto l'any o des de la Base Nàutica L'Escala (Empúries) del 15/6 al 15/ 9.

Condicions:

• No cal tenir experiència prèvia.
  • Si ets soci obtindràs un 15 % de descompte a cada sortida.
  • Inclou: Monitor-guia, Material: Caiac, armilla, rem.

Què hem de portar: Banyador, samarreta sintètica o licra per navegar, calçat aquàtic (escarpins o calçat que es pugui mullar), una mica de menjar per picar, aigua i tovallola. Roba de recanvi.

CN L'Escala
Port La Clota s/n.
17130 GIRONA
Correu electrònic: esport@nauticescala.com
Web: www.nauticescala.com

Dins del Club trobaràs l'Escola de Vela, des d'on t'oferim un ampli ventall de serveis per a poder accedir al mar amb diferents opcions adeqüades a les teves necessitats. L'Escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela, la Federació Espanyola de Vela i la ISSA; disposa d'instal·lacions accessibles, al costat del mar i equipades amb tot el que és necessari per navegar sense preocupacions (vestidors, zona de varada, rampa de sortida, aules i una oficina al teu servei), fem activitats tot l'any i tenim personal qualificat a la teva disposició. Vine, navegar és fàcil!