CN L'Escala

LLOGUER

LLOGUER CAIAC

Podràs navegar dins d'una zona de seguretat establerta en funció de les condicions de vent i mar. Podràs contractar fins a 4 hores màxim.

Punts de sortida: des del Club Nàutic L'Escala durant tto l'any o des de la Base Nàutica L'Escala (Empúries) del 15/6 al 15/ 9

Preu:

• 10€/hora per persona.
  • Nens menors de 4 anys: gratuït
  • Nens de 5 a 8 anys: 50% de descompte

• La tarifa inclou material, neopre i nocions bàsiques. No inclou l'assegurança per danys propis.  si  l'assegurança de RC mínima obligatoria per danys a tercers.
  • No cal tenir experiència prèvia.
  • Si ets soci obtindràs un 15 % de descompte a cada sortida.

Què hem de portar? Banyador, samarreta sintètica o licra per navegar, calçat aquàtic (escarpins o calçat que es pugui mullar),  aigua, tovallola i roba de recanvi.

Preu 1pax:
10€ 10€ / persona

CN L'Escala
Port La Clota s/n.
17130 GIRONA
Correu electrònic: esport@nauticescala.com
Web: www.nauticescala.com

Dins del Club trobaràs l'Escola de Vela, des d'on t'oferim un ampli ventall de serveis per a poder accedir al mar amb diferents opcions adeqüades a les teves necessitats. L'Escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela, la Federació Espanyola de Vela i la ISSA; disposa d'instal·lacions accessibles, al costat del mar i equipades amb tot el que és necessari per navegar sense preocupacions (vestidors, zona de varada, rampa de sortida, aules i una oficina al teu servei), fem activitats tot l'any i tenim personal qualificat a la teva disposició. Vine, navegar és fàcil!