CN L'Escala

LLOGUER

LLOGUER EMBARCACIÓ DE VELA CREUER

MODEL J/70: Fins a 4 persones a un preu de 185 euros

Vine a navegar amb les embarcacions J70 i descobreix una nova forma de gaudir del mar! Podràs navegar fins a un màxim de 3 hores amb la tarifa establerta i dins d'una zona de seguretat establerta en funció de les condicions de vent i mar.

Durada: 3 hores
Edat: a partir de 12 anys.
Capacitat màx: 4 persones
Embarcació de 7 metres

Què t'oferim?

• Lloguer d'una embarcació model J70 de 7 metres i amb capacitat fins a 4 persones.
  • Podràs utilitzar els vestuaris i les instal·lacions de l’Àrea Esportiva del Club.
  • Assegurança a tot risc, menys per danys propis del contractant i els seus acompanyants.

Què necessites?

• Titulació mínima de PNB a vela i disposar del nivell mitjà de l'Escola Catalana de Vela.
  • Fer efectiu una fiança de 600€

Quan pots navegar?

MODEL DUFOUR 35 CLASSIC: 300 euros

Navegaràs per la Costa Brava, fins a Cala Montgó, i en funció de la temporada podràs banyar-te en una de les millor cales de la Costa Brava. Inclou un aperitiu per la familia o amics, podràs també realitzar navegació nocturna o contemplar la posta de sol.

Edat: a partir de 8 anys amb tutor legal.
Hores: 4 hores de navegació.
Embarcació: Creuer de 10 m

Què t'oferim?

• Lloguer d'una embarcació model Dufour 35 Classic de 10 metres i amb capacitat fins a 8 persones, amb 3 cabines, escala de nay, molinet, dutxa exterior, VHF i Assegurança a tot risc
  • S'inclou les despeses de Gasolina.

Què necessites?

• Titulació mínima de PEE a vela.
  • Fer efectiu una fiança de 800 euros

Quan pots navegar?

• Sempre que hi hagi disponibilitat i reservis la teva embarcació amb 24h d'antelació i dins de l'horari establert.

CN L'Escala
Port La Clota s/n.
17130 GIRONA
Correu electrònic: esport@nauticescala.com
Web: www.nauticescala.com

Dins del Club trobaràs l'Escola de Vela, des d'on t'oferim un ampli ventall de serveis per a poder accedir al mar amb diferents opcions adeqüades a les teves necessitats. L'Escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela, la Federació Espanyola de Vela i la ISSA; disposa d'instal·lacions accessibles, al costat del mar i equipades amb tot el que és necessari per navegar sense preocupacions (vestidors, zona de varada, rampa de sortida, aules i una oficina al teu servei), fem activitats tot l'any i tenim personal qualificat a la teva disposició. Vine, navegar és fàcil!