MATARO, CV (ASS. ESP. V. ACC. VELA MED.)

CURS PARTICULAR WINDSURF

Curs Iniciació al Windsurf,

Material: taula, vela

Instructor/a

Roba de navegació

Preu CURS 8h 1 persona:
Preu CURS 8h 2 persones:
Preu CURS 8h 3 persones:
Preu CURS 8h 4 persones:

MATARO, CV (ASS. ESP. V. ACC. VELA MED.)
AVINGUDA DEL MARESME, 399 5
08301 MATARO
Correu electrònic: info@escolavelamataro.com
Web: www.escolavelamataro.com

ESCOLA VELA MATARÓ treballa durant el curs escolar amb diferents escoles i universitats de la zona del Maresme. Realitza cursos de Vela Lleugera, Caiac, Paddle Surf i iniciació al Wind Surf. També ofereix activitats extraescolars amb continuitat tot l’any, així com estades formatives al Nadal, a Setmana Santa i a l’estiu i participa en diferents programes d’inserció laboral i benestar social.

El nostre equip està format per monitors i tècnics experimentats que transmeten la passió i motivació pel mar de la millor manera. Comptem amb una plantilla tècnica amb diversos perfils, fins i tot hi ha formadors amb diversitat funcional i discapacitat. Molts dels nostres formadors han estat alumnes de l’escola. L’equip està format per Tècnics, monitors col·laboradors i alumnes en pràctiques. A l’escola seguim formant a l’equip tècnic i voluntaris durant tot l’any. També comptem amb l’ajut d’un bon nombre de voluntaris.