L’Escola Catalana de Vela és una entitat, gestionada per la Federació Catalana de Vela, que integra una xarxa amb més de 50 escoles que promou i facilita l’aprenentatge o millora de la navegació, assegurant una òptima qualitat d’ensenyament per a tots els nivells i persones.

Totes aquestes escoles, per tal de garantir uns paràmetres de qualitat en tots els cursos que ofereixen, reben el distintiu d’Escola Reconeguda i treballen sota un mateix model d’ensenyament, anomenat mètode Estàndar, que permet la transferència de coneixements i navegants entre totes elles.

D’aquesta manera, tots els alumnes poden complementar el seu aprenentatge a qualsevol escola associada del litoral català i gaudir d’uns tècnics amb titulació oficial que, a través d’un sistema de formació contínua, asseguren que l’alumne gaudeixi d’un ensenyament capdavanter.

Ara que ja saps qui som i què fem, t’animem a que facis una ullada al nostre web i descobreixis les activitats formatives i lúdiques, de les diferents disciplines de la vela, que millor encaixen amb el teu perfil: windsurf, vela lleugera, windsurf, kitesurf, patí vela i creuer.

Benvingut!